FUJIFILM X-T4 + workshop Jak fotit lépe

48 990 Kč 40 488 Kč bez DPH
Na dotaz Skladem Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
záruka 3 roky
+ baterie?
+ karta?
ochrana displeje
Můžeme doručit do:
- 28.6.2022 Zvolte variantu
X-T4 je vrcholem řady X Series a přináší tak nejvyšší výkon v oblasti fotografie i videa. Nově je vybavený 5 osou optickou stabilizací obrazu s účinností až 6,5 EV, vylepšeným AF systémem s citlivostí od -6 EV a reakční dobou pouhých 0,002 sec nebo nově navrženou mechanickou závěrkou s prodlouženou životností a rychlostí sériového snímaní až 15 fps a 30 fps (blackout-free) při využití elektronické závěrky. Novinkou je také nová baterie NP-W235 s 1,5x větší kapacitou a výdrží až 600 snímků na jedno nabití. 

X-T4 využívá 26,1 Mpx X-Xtrans CMOS 4 snímač a X-Processor 4. Nově X-T4 nabídne možnost záznamu slow-motion videa v 1080/240 sn. a simulaci filmu ETERNA Bleach Bypass. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

X-T4 je vrcholem řady X Series a přináší tak nejvyšší výkon jak v oblasti fotografií, tak i videa. Pyšní se novou závěrkou vyvinutou tak, aby byla rychlá, odolná a tichá. Díky doposud nejrychlejšímu automatickému ostření u fotoaparátů řady X Series v kombinaci s nově navrženým algoritmem nyní můžete zachytit zásadní okamžiky, které vám dřív mohli uniknout. Model X-T4 je první z řady X-T Series, který je vybavený vestavěnou stabilizací obrazu (IBIS), což zásadně zvyšuje potenciál fotoaparátu jak při pořizování fotografií, tak i při záznamu videí. Samostatný video režim se nyní aktivuje jednoduchým přepnutím kruhového voliče. Díky digitální stabilizaci obrazu ve video režimu jsou zaznamenaná videa krásně plynulá a uživatel se tak může zcela nechat vtáhnout do produkce videa. Nový režim simulace filmu ETERNA Bleach Bypass simuluje tradiční techniky zpracování filmu, které vytvářejí jedinečný vzhled s nízkou saturací a vysokým kontrastem.

X-T4 je výjimečný fotoaparát vybavený IBIS, novou závěrkou a vysokokapacitní baterií. To vše je schované v kompaktním a lehkém těle, což reflektuje původní filozofii celé řady X Series.  

Klíčové vlastnosti 

Nové výkonné prvky

  • X-T4 je prvním modelem v řadě X-T Series, který je vybavený vestavěnou stabilizací obrazu (IBIS). Pětiosá stabilizace obrazu s účinností 6,5 EV jek dispozici při použití s 18 z 29 XF/XC objektivů, díky novým materiálům, zdokonalené struktuře závěrky pohlcující otřesy a nově navrženým gyroskopickým snímačům, které zvyšují cca 8x přsnost detekce jednotky IBIS oproti modelu X-H1. Stabilizace obrazu pomůže uživateli při nočním focení nebo při dynamickém focení (např. sportovní fotografii) a také usnadňuje zaznamenávání situací, při nichž hrozí větší riziko vzniku otřesů fotoaparátu. Nová IBIS jednotka využvá magnetické uchycení místo uchycení pomocí pružin, což zvyšuje její funkčnost a současně je jednotka zhruba o 30 % menší a o 20 % lehčí než u modelu X-H1.
  • X-T4 je vybaven velmi rychlou štěrbinovou závěrkou. Díky nově vyvinutému bezjádrovému motoru s vysokým točivým momentem může závěrka v režimu sekvenčního snímání fotit rychlostí až 15fps, což je nejrychleji na světě*1. Prodleva reakce závěrky je snížená na 0,0035 sekundy. Jednotka závěrky se pyšní dvojnásobnou životností až 300 000*2 cyklů a hlasitost závěrky je v porovnání s X-T3 o zhruba 30 % nižší.
  • Baterie NP-W235 má kapacitu, která je zhruba 1,5x větší než kapacita baterie NP-W126S. Její výdrž na jedno nabití se rovná přibližně 500 snímkům při normálním režimu, zhruba 600 snímků na nabití při economy režimu a až 1 700 snímků při použití battery gripu „VG-XT4“*3 včetně dvou dalších baterií. 
  • X-T4 využívá back-illuminated 26,1 Mpx „T-TransTM CMOS 4“*4 snímač a vysokorychlostní procesor pro zpracování obrazu „X-Processor 4“. V kombinaci s FUJIFILM technologií reprodukce barev vyvíjenou po 

více než 85 let v rámci výzkumu a vývoje fotografických filmů dává X-T4 vzniknout rozmanité škále možností, takže můžete reprodukovat scény přesně tak, jak si je vidíte. 

Jedinečná technologie reprodukce barev

  • X-T4 disponuje novým režimem simulace filmu „ETERNA Bleach Bypass“, který používá jedinečnou FUJIFILM technologii a s její pomocí vytváří univerzální barevné tóny. Nový režim simuluje „bleach bypass“ tradiční techniku zpracování stříbrných halogenidových filmů, vytváří snímky s nízkou saturací a vysokým kontrastem, a tedy nezaměnitelnou atmosférou. 
  • Stíny a světla mohou být v rozmezí od -2 do +4 upraveny o ½ stupně namísto 1 stupně, což umožňuje vytvořit jemnější rozlišení tónů.
  • Automatické vyvážení bílé (AWB = Auto White Balance) je nyní rozšířené o možnosti „White Priority“ a „Ambience Priority“ (navíc k možnosti „AUTO“). Režim „White Priority“ lépe reprodukuje bílou a režim „Ambience Priority“ produkuje teplejší tón.
  • Při zvoleném formátu RAW si navíc ke nekomprimované „Lossless Compressed“ verzi můžete zvolit i komprimovanou „Compressed“ možnost.

Zachytí cokoliv

  • X-T4 nabízí při použití mechanické závěrky nejrychlejší režim sekvenčního snímání na světě*1: 15 fps v režimu prohlížení a 8 fps při živém snímání. Elektronická závěrka umožňuje sekvenční snímání 30 fps bez blackoutu.
  • Očnice je nyní vybavena zamykacím mechanismem, který brání jejímu vytrhnutí nebo uvolnění.
  • Díky displeji s rozlišením 1,62 mil. Bodů a možností vyklápění do stran můžete být při snímání nápadití a využívat univerzálnosti fotoaparátu.
  • LCD/EVF může využívat Boost mode třemi různými způsoby, Low Light Priority – umožňuje vidět předmět čistě při nízkém světle, Resolution Priority – zobrazuje i ty nejmenší detaily vašeho předmětu a Frame Rate Priority (pouze s EVF) – minimalizuje rozostření ve hledáčku při focení pohybujících se předmětů.
  • Režimy Boost/Normal jsou nyní v režimu Economy spojené, což šetří energii a prodlužuje výdrž baterie.

Vysoký výkon

  • Nový algoritmus a schopnost zpracování fázové detekce při automatickém ostření vedly ke zrychlení ostření na 0,02 sekundy. Díky tomu zachytíte a budete moci sledovat pohybující se předmět při vysoké rychlosti, a to především při sekvenčním snímání 15 fps v režimu prohlížení a 8 fps v režimu živého snímání.
  • Výkon AF sledování také prošel značným vývojem. V porovnání s X-T3 byla rychlost sledování objektů zdvojnásobena.
  • Výkon automatického ostření na obličej/oči byl zásadně vylepšen. Tato vylepšená možnost sledování zjednodušila možnost ostření a pořizování portrétů.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
E Avatar autora | 24.10.2021
super